Eurocargo 4x4
Versiunea 4x2 a noului Eurocargo este dotată cu o versiune de transmisie permanentă pe toate roţile cu o masă totală a autovehiculului de 11,5 şi 15 t şi ampatamente cuprinse între 3240 şi 4150 mm.
Disponibil cu o cabină de zi sau o cabină de dormit cu un pavilion standard, noul Eurocargo 4x4 este dotat cu o gheară frontală de tractare (ca standard) şi o protecţie specială pentru conducerea off-road: amortizoare din oţel, măşti pentru faruri, apărătoare pentru radiator şi două trepte de acces retractabile. Acesta este disponibil cu suspensie cu arc în foi parabolic sau semi-eliptic şi în versiuni cu roţi duble sau simple.
Motoarele Tector 7 sunt disponibile în variante de putere de 220, 250 şi până la 280 CP, combinate cu cutii de viteze manuale cu 6 trepte de viteză. O priză de putere poate fi integrată în cutia de viteze.
Noul Eurocargo 4x4 oferă, de asemenea, o versiune cu o cutie de viteze automată.
Noul Eurocargo 4x4 este dotat cu punţi motoare duble de reducere. Cutia intermediară de viteze cu cuplu cu 2 trepte de viteză/reductorul furnizează tracţiune la arborii din faţă şi din spate prin diferenţialul longitudinal. Cele trei diferenţiale prezintă blocări care sunt acţionate de şofer (în mod standard) pentru a garanta tracţiunea chiar şi în condiţii de aderenţă slabă. Sistemul electropneumatic decuplează automat blocările atunci când viteza autovehiculului depăşeşte 25 km/h.
Unghiul impresionant de viraj (de 40 - 48 de grade, în funcţie de pneurile utilizate) asigură manevrabilitate chiar şi pe şantierele din interiorul oraşelor.